tiistai 7. kesäkuuta 2011

Pakko rikkoa

Odotan. Odotan usein. Jotain tapahtuvaksi, jonkun tulevan tai tekevän. Mä odotan. Mä hukkaan omaa rajallista aikaani. Ja kun mä odotan, niin se on mun elämä, joka valuu hiekkana tiimalasissa ja mä katson vieressä...

Ja taas mä odotan ja katson. Olen katsonut sua tässä jo pitkään. Hengittänyt samaa ilmaa. Seissyt vierelläsi. Odottanut. Istunut likellä. Kävellyt välillä pois ja hivuttautunut taas lähemmäs. Olen koskettanut käsivarttasi. Hipaissut selkääsi. Hhmmmm...

Levoton olo kasvaa. Se mutkistaa mieleni. Kiehnään kuin kissa. Puren huuleeni ja käperryn sisääni. Menen väärään suuntaan. En sano mitään, en toivettani, hiljaisen odotukseni summaa. Menen todellakin väärään suuntaan. Ja paine sisälläni kasvaa.

Mä teen hullun itsestäni tällä tavalla.

Nousen ylös. Tulen viereesi. Laitan koneen kannen kiinni. Vastaan hämmentyneeseen katseeseesi omalla hämmennykselläni. Mä teen tän, vaikken osaa ja vaikka pelottaakin. Piru vie.

Tiukka ote.
Vedän sut ylös.
Nostan kätesi korvilleni.
En kuule mitään.
Pelkkää kohinaa.
Tunnen oman sykkeen ja sun hengityksen iholla.

Mun.
Se on nyt mun.

Suutele mua!!

7 kommenttia:

  1. Vahvoja tunteita. Rohkeita tekoja. Kiitos jakamisesta...

    VastaaPoista
  2. Jukka; kiitos =) Joskus kaavan rikkominen vaatii itseltä enemmän kuin mitä muut luulevat. Jokaisen kaavan takana on uskomus, ja uskomukset ovat joko hyvä ja toimivia tai toimimattomia.

    VastaaPoista
  3. Liikettä omia toiveita kohti..?

    VastaaPoista
  4. Rosa; kyllä juuri noin. Jos jokin tuntuu ikävältä kehossa tai mielessä tai sydämessä, niin silloin tietää, ettei mene sitä kohti mitä todella haluaa tai mitä todella tarvitsee.

    VastaaPoista
  5. Hengitän kaulaltas tuoskua puuterin..."

    Ja minä juon sinua tullakseni vielä janoisemmaksi, sillä sinä olet malja, joka vain lisäät janoani...

    Ja nyt: Sinä olet Sinuhe ja minä olen Nefernefernefer...

    Minussa huojahtaa aina vain kun kävelet vastaani...

    Ihaninta maailmassa: Rakkaus!

    Joskus nousee preeriatuulia, jotka tekevät mielettömän levottomaksi...eivätkä ne katso aikaa, eivät kysy paikkaa...,mutta sinä vain!

    VastaaPoista
  6. I Love Ski Jumping; thanks =)

    Leena; Olet upea =D Ehkä joskus olen tasollasi!

    "Minussa huojahtaa aina vain kun kävelet vastaani..." Aivan ihanaa -ja tuttua..

    VastaaPoista