tiistai 13. joulukuuta 2011

Vesisateessa alkoi päiväni

Jos aamulla painoin pääni kumaraan sateenvarjon suojiin ja manasin vesisadetta. Jos tuumasinkin töissä, että voisi kai sitä elämälleen etsiä oikean intohimon ja ajattelin elämäni olevan välillä syvältä ja jonkun toisen määrittelemää.

Niin yllättäen tullessani kotiin...
Saadessani eteeni aimo annoksen oikean miehen valmistamaa oikeaa ruokaa. Laitettuani jouluradion soimaan ja katseltuani hetkisen kuinka loputkin joulukortit valmistuivat miesten käsissä postitusta vaille. Niin helposti pehmenin ja hellyin elämälleni.

Hei Michael Buble, laula sinä vain lempeästi Christmas (Baby Please Come Home). Anna joulun tunnelman tulla korvieni kautta pääkoppaani. Klementiini, vie tuoksu- ja makuaistini mehukkaisiin nautintoihin.

Kynttilän liekin leikkiä seuratessani kaikkoaa viimeinenkin vettynyneestä olostani. Olen vihdoin valmis aloittamaan mukavan illan vieton.

7 kommenttia:

  1. "...pehmenin ja hellyin elämälleni."
    Well done!
    =)

    VastaaPoista
  2. "Pehmenin ja hellyin elämälleni" kääntyy minulla, että "ole minulle Rafaelin enkeli". Ollut hirmuisesti aivovuotoa...

    Tiedätkö, vaikka se Buble olisi mitä kevyttä tahansa, niin hän saa tunnelmaan. Aloin jo harkita,että pitääkö ihan levy ostaa...

    Tämä loska täällä on niin syvältä...

    VastaaPoista
  3. Jukka; Thanks =D

    Leena; mä ihan yllätyin tästä Bublesta, ehkä se on ostamisen arvoinen. Tarkistetaanko?? Joo, taas sataa vettä... ugh =(

    VastaaPoista
  4. Töissä voi joskus alkaa tuntua että elää elämää jota ei halua. Itellä ollu vähän sellainen fiilis karmean työputken aikana ja mulle laitettiin hommia jotka ei ole mun enkä halua mut ylitöinä tehdään ja mietitään nuppi turvoksissa. Tänään alkoi toivottavasti piiitkä vapaa ja tunsin kotona parin tunnin jäälkeen kuinka aivoturvotus liiasta miettimisestä alkaa laskeutuu. Valokuvaa muokatessani unohdin koko työn ja aloin taas nauttiin:)
    Ihanaa viikonloppua teille

    VastaaPoista
  5. Henrietta; sulla olikin tosi kova puserrus takana. Hienoa kun sulla on tuo harrastus, joka vie hyviin fiiliksiin. Nautinnollista viikonloppua sinullekin =)

    VastaaPoista
  6. Tuollainen pehmeneminen ja heltyminen on mukavaa ;o)

    VastaaPoista
  7. Ari; kyllä varmastikin, sekä minulle että perheelle ;-)

    VastaaPoista