lauantai 16. kesäkuuta 2012

Samalla matkalla edelleenkin

Kello 3:39
Avaan silmät.
Voi myrkky!

Ajatukset, mitään sanomattomat, mihinkään vaikuttamattomat pyörii taukoamattomana hulluutena päässäni.
On kuuma ja siirrän lakanaa.
Käännyn oikealle kyljelle.
Kohta etsin lakanan takaisin.
... eikä vasenkaan kylkeni ole yhtään unettavampi...

Kello 4:09
Hipsin vessaan. Sieltä keittiöön. Katson ulos ja saan ajatukset pysähtymään. Teen sen mitä ei kai saisi, otan salmiakin, otan koko purkin mukaani, siirryn sohvalle ja ihmettelen.

Lomalla.
Voiko sen aloittaa näin aikaisin aamulla?
Ei kai sillä ole väliä nukkuuko lomalla pitkään. Kunhan vaan lomailee...

8 kommenttia:

  1. Ei ole:) Mä en tajua heräsin kans 06.30 onneks en sentään neljältä (olis jo vähän liian aikaisin). Olen yrittänyt hiljaa olla mutta kahvia pakko saada.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taidan kanssa keittää kahvit ja mennä sitten partsille kupin kanssa kuuntelemaan ihanien tervapääskyjen laulantaa.

      Saako kahvikupilla skoolata? Skool kuitenkin sulle toiselle lauantai-aamuvirkulle =)

      Poista
  2. Skool hyvältä maistuu:) Lähtiskö tänäännsinne kylille kahtoon sambaajia?!

    VastaaPoista
  3. Oikein hyvää ja aurinkoista lomaa! Ei se haittaa, jos aikaisin herää -lomalla voi aina nukkua päikkärit... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Muuttolintu, mä luulen, että simahdan aika aikaisin tänään. Vielä olen pärjännyt ilman päikkäreitä =)

      Poista
  4. Mä herään aina aikaisin,oli loma tai ei.Koirakin talvisin haluaa nukkua kauemmin kuin minä viikonloppuna! Mukavaa lomaa Birgitta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on onnellinen koira, kun sen ei tarvitse aamulla kuikuilla, että milloinkas se emäntä herää =) Kiitokset, otan lomasta näköjään kaiken irti (joka tunnin ;-)).

      Poista