tiistai 10. marraskuuta 2015

Maasta se pienikin ponnistaa


Onnellinen?

Olinko? No olin kyllä, mutta   

(pssst. tiedätkö aina kun joku sanoo "mutta" se tarkoittaa, että sanojalla on jonkinlainen sisäinen vastustus) 

... mutta minulla on kesästä asti ollut mielessäni työ, jonka haluaisin tehdä. En ole löytänyt tekemiseen sopivaa aikaa taikka jaksamista, joten nyt päätin ottaa muttaa korvista kiinni.

Anoin töistä pätkän vapaata. Palkatonta kylläkin. Tänään on ensimmäinen vapaapäivä takanapäin ja olen innoissani siitä, että olen vihdoin voinut keskittyä itselle mielekkääseen tekemiseen.

Kolme päivää vielä jäljellä. Mitä kaikkea kivaa ja hyvää siihen mahtaakaan mahtua =)


Ihmiset tarvitsevat hyvin erilaisia asioita ollakseen onnellisia, joten kaikille riitää aineksia.  Joskus onnellisuus on kiinni vain siitä, että huomaa mitä ympärillä on. Toisinaan onnellisempi olo on vain pienen askeleen päässä. Ja pienestä on aina helpompi ponnistaa eteenpäin ;-)

Ihan näin marraskuussakin =)

11 kommenttia:

  1. Ihana onnenkartta ;) ja hyvä sinä♥

    VastaaPoista
  2. Just näin, jo pienten asioiden huomaaminen ja/tai muuttaminen tekee onnellisemmaksi - kuten mun blogin puolella totesitkin <3

    Ota ilo irti vapaasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois!!!

      Ja mä vastasin tuohon "Oletko onnellinen" - kysymykseen Kyllä. Jatkan siis samaan malliin?

      Poista
    2. Hienoa! Miksi rikkoa sitä mikä toimii =)

      Poista
  3. Hei Ihana <3 Mä niiiiin tahtoisin kuulla sun ajatukset tähän haasteeseen, johon sut on juuri haastettu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jestas sentään. Minäpä tule käymään luonasi ja nappaan haasteen vastaan =)

      Poista