lauantai 12. marraskuuta 2011

Make my day

Make My Day
I Know You Miss Me,
Because You Changed The Way You Kissed Me

Niin, taas soi biisi päässäni.
Se sentään soi.
Pääni.

Mutta levysoitin-ongelmani leviää käsiin.
En ole ostanut hihnaa. En.

Olen siirtynyt toiselle tasolle. Haluan uuden levysoittimen. Aivan huipun. Tai ainakin sellaisen, jonka äänivarsi saa sieluni soimaan...

Ja jotta levarista olisi iloa enemmän kuin ehkä tarvitsenkaan, niin haluan myös uuden vahvistimen. Tietysti hyvän sellaisen. Lähes mersun, sillä tiedän mersun hintatason, ja että mun korville ehkä toyota kelpaa ;-)

Jestas sentään kuinka maailma on täynnä levysoittimia, erilaisia, huippuja ja riluja. Ja voi jösses sentään minkälaisia vahvistimia on suomenkin markkinat täynnä. On kauniita, on rumia, on hyviä, on huippuhyviä ja on tavalliselle korvalle sopivia ja ehkä mullekin juuri se just-mun-näköinen vahvistin -häät tiedossa mekaniikan kanssa ;-)

Jos vain ulkomuoto olis tärkeää, niin helppoahan tää olis:

Yarlandin putkivahvistin luomaan iltahämyyn lämmintä valoa ja seuraksi punainen rakkauden sykkeellä soittava Thorensin levari. Joo eihän nuo ihan synkkaa ulkonäön perusteella, mutta jokin muukin estää näiden molempien hankinnan. Putkivahvistin painaa lähes 10 kiloa, hei haloo! Enhän mä reppana saa sitä edes nostettua paketista pois...

Voi Sauli kuinka sua kaipaankaan.

Voistitko taas tulla luokseni apuun ja sanoa:

Katsotaanpa yhdessä.
Paljonko-sulla-on-rahaa-ok-mä-katson-sulle-parhaimman-yhdistelmän.

Sauliiiii.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti