perjantai 16. heinäkuuta 2010

Leffassa tänään: Knight And Day

Loman kunniaksi suuntasin suoraan töistä leffaan. Knight And Day oli todella rentouttava ja hauska leffa mättöineen kaikkineen.

Katsoin nuorempana kaikki kamalaakin kamalammat elokuvat. Toiminnalliset sekä psykologiset leffat meni mieluummin kuin kiillotetut megahitit. Vanhempana olen siirtynyt romanttisiin komedioihin -sitä se ikä teettää ;-) ja koska käyn nykyään harvoin leffoissa, niin olen halunnut lähteä pois nauraen tai edes hymyillen.

Tälläkin kertaa leffateatterissa kuului hirnuntaa, eli yhdistelmä toimi minulle.

Olen jo tottunut Tom Cruiseen, joten niitä kasvoja jaksoi katsoa mielellään. Cameron Diaz sopi hyvin Cruisen pariksi ja symppis Paul Dano oli myös mukana leffassa.

Tässä traileria niille joita leffa kiinnostaa:
Ja kolmosella sitten juostaan. Vai mikä numero sulle olis sopivin ;-)

1 kommentti:

  1. Tätä leffaa olikin jossain kehuttu! Minä en juurikaan kauhuleffoja katsele, jotenkin ne jää päähän junnaamaan ja tulevat uniin. Joten tällaiset on mulle omiaan ;)

    VastaaPoista